Skip to content

Last van lekkage? 5 tips om dit op te lossen voordat de emmer vol is!

Toplevel-Brandbox-emmer

Een lekkage of wateroverlast ontstaat altijd op een onhandig moment. Net na vijven, in het weekend of ’s avonds. Medewerkers kunnen niet meer verder werken en in een showroom met emmertjes kunt u geen klanten ontvangen. Toplevel staat 24/7 voor u klaar bij calamiteiten. Wij geven 5 tips die ons helpen om uw calamiteit op te lossen, voordat de emmer vol is.

  1. Meld uw lekkage bij Toplevel. Onze calamiteitenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Aanmelden kan hier op onze website of telefonisch op 085 – 07 110 62.
  2. Omschrijf duidelijk de impact van de calamiteit. Waar speelt het probleem? Is de lekkage in een doodlopend gangetje of is er wateroverlast in een kantoor waardoor meerdere mensen niet kunnen werken? Zo kunnen wij de juiste prioriteit geven aan uw calamiteit.
  3. Maak foto’s van de situatie. Zo kunnen wij goed inschatten hoeveel vakspecialisten we moeten inschakelen en welke werkzaamheden nodig zijn.
  4. Geen foto’s? Dat is geen probleem. Ook wanneer u zelf de situatie niet goed kunt inschatten, lossen onze specialisten uw calamiteit snel op. Onze professionele werkbussen zijn goed uitgerust met de juiste materialen. Hiermee lossen we ieder probleem snel en vakkundig op.
  5. Voorkomen is beter dan genezen. Jaarlijks onderhoud verlengt de levensduur van uw dak en voorkomt vervelende lekkages. Na het oplossen van uw calamiteit adviseren wij u graag over een onderhoudsplan voor de toekomst.

Meer weten? Neem dan contact met ons op!