Bij horecavastgoedbelegger Bibitor is Luc Vernooij verantwoordelijk voor het technisch beheer en onderhoud van zo’n 135 panden door heel Nederland. Met zo’n grote portefeuille is het voor hem niet alleen belangrijk dat een storing direct wordt opgelost, maar ook dat hij wordt ontzorgd. Wij vroegen Luc waarom hij samenwerkt met Toplevel.
‘Twee jaar geleden kwam ik in contact met Bart van Goch van Toplevel Eindhoven. De betrouwbaarheid van andere dakspecialisten waar we mee samenwerkten, wilden wij naar een hoger niveau. Wij kwamen in contact met Toplevel en zijn ons eerste project in Breda samen gaan doen. Onze positieve ervaringen zorgen voor een intensieve samenwerking met Toplevel.
Horecapanden van Ameland tot aan Maastricht
Sinds 2 jaar doet Toplevel het dakonderhoud van al onze panden. Onze portefeuille bevat ongeveer 135 panden en we hebben zo’n 240 huurcontracten. De zaken zitten verspreid door heel Nederland; van Ameland tot aan Maastricht en van Westkapelle tot Enschede. Bekende horecagelegenheden in ons beheer zijn bijvoorbeeld strandpaviljoen Parnassia aan Zee in Overveen, neo-tiki bar Amehoela in Rotterdam en de Twee Wezen in Hengelo. De horeca draait op z’n best buiten kantoortijd, daarom is het belangrijk dat een dakspecialist altijd goed bereikbaar is. Ik kan Bart altijd bellen; ’s avonds, in de weekenden en tijdens vakantieperioden. Hij regelt vervolgens dat er een Toplevel-specialist snel ter plekke is en de storing oplost.
Factuur met foto’s
Wat ik prettig vind, is dat Toplevel mij ontzorgt. Ik geef de contactgegevens van de horecahuurder door en zij handelen alles af. Zij nemen direct contact op met de huurder, daar hoef ik niet tussen te zitten. Toplevel lost calamiteiten snel op en ik ontvang daarna een factuur met foto’s van de herstelwerkzaamheden. Dat maakt mijn leven als beheerder, met een grote portefeuille aan panden, gemakkelijker. Ik heb 1 aanspreekpunt en nadat de storing is gemeld, kan ik mij concentreren op andere werkzaamheden. Toplevel lost het op en daar kan ik op vertrouwen!’